Feni Rose Blak-blakan Curigai Rumah Tangga Ria Ricis Dan Teuku Ryan Retak: Lho Kok Bisa? – Viral

by

Pahami.id – Perkahwinan antara YouTuber terkenal Asia Ria Ricis dan Teuku Ryan kini menjadi tumpuan umum, sehingga timbul khabar angin tentang perpisahan. Isu ini timbul kerana mereka berdua sudah lama tidak kelihatan bersama.

Beberapa ketika dahulu, Ricis pernah terlepas pandang tentang membahagikan masa menjaga anaknya Moana dengan Teuku Ryan. Semakin yakin, Feni Rose melihat dari sudut pandangannya bahawa Ricis dan Ryan dan mengesyaki bahawa mereka berdua telah berpisah.

“Sebelum ini saya sudah tanggalkan cincin, tapi pakai semula. Kemudian ada posting Ria Ricis tentang sesuatu, kami sudah ada temuduga tetapi kedua-duanya menafikannya dan masih dalam keadaan baik,” kata Feni Rose pada Jumaat (24/24). 11/2023).

“Tetapi ia membuatkan saya lebih curiga, terutamanya dalam vlognya, Ricis berkata bahawa anak perempuannya Moana kini perlu berkongsi 4 hari dengan ibunya dan 4 hari dengan bapanya, anda tahu bagaimana mungkin?” kata Feni Rose.

Potret intim Ria Ricis dan Teuku Ryan (Instagram/@teukuryantr)

Selain kerap memuat naik posting tentang rasa kecewa dan sunyi malah bercerita tentang perpisahan, kenyataan Ria Ricis suatu ketika dahulu berjaya mengundang kekecohan umum berhubung pembahagian masa menjaga Moana dengan Teuku Ryan.

Bukan itu sahaja, malah pada majlis graduasi ijazah sarjana Ryan, Ria Ricis memilih untuk tidak hadir atas alasan bekerja di luar bandar.

“Moana cuti tapi jadual akan dibahagikan macam tu guys, 4 hari dengan mak dia, 4 hari dengan ayah dia, 4 hari lagi, 4 hari lagi, macam tu, kena adil,” kata Ria Ricis dalam kandungan vlog dia.